Ditte Boeg Thomsen

Ditte Boeg Thomsen

Undervisningsassistent, Tenure Track Adjunkt

Medlem af:


    1. 2024
    2. Udgivet

      Preoperative word‑finding difficulties in children with posterior fossa tumours: a European cross‑sectional study

      Persson, K., Boeg Thomsen, Ditte, Fyrberg, Å., Castor, C., Hjort, M. A., Andreozzi, B., Grillner, P., Grønbæk, J. K., Jakus, J., Juhler, M., Mallucci, C., Mathiasen, R., Molinari, E., Pizer, B., Sehested, A., Troks-Berzinskiene, A., van Baarsen, K. & Tiberg, I., 2024, I: Child's nervous system : ChNS : official journal of the International Society for Pediatric Neurosurgery. 40, 1, s. 87-97

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    3. 2023
    4. Udgivet

      Does evidentiality support source monitoring and false belief understanding? A cross-linguistic study with Turkish- and English-speaking children

      Kandemirci, B., Theakston, A., Boeg Thomsen, Ditte & Brandt, S., 2023, I: Child Development. 94, 4, s. 889-904

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    5. Udgivet

      The Cerebellar Mutism Syndrome: Risk Assessment, Prevention and Treatment

      Grønbæk, J. K., Boeg Thomsen, Ditte, Persson, K., Mathiasen, R. & Juhler, M., 2023, I: Advances and Technical Standards in Neurosurgery. 46, s. 65-94

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    6. 2022
    7. Udgivet

      Kroppen i læring, læring i kroppen: Kropsforankret sprogundervisning på Zoom og i auditoriet

      Boeg Thomsen, Ditte, jun. 2022, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift. 17, 32, s. 53-72

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    8. Udgivet
    9. Udgivet
    10. 2021
    11. Udgivet

      Børns sprogtilegnelse: Introduktion til bogen

      Boeg Thomsen, Ditte & Kjærbæk, L., okt. 2021, Børns sprogtilegnelse: Sproglig udvikling hos danske børn i alderen 0-6 år. Kjærbæk, L. & Boeg Thomsen, D. (red.). København: Frydenlund Academic, s. 15-39

      Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiUndervisningfagfællebedømt

    12. Udgivet

      Do complement clauses really support false-belief reasoning? A longitudinal study with English-speaking 2- to 3-year-olds

      Boeg Thomsen, Ditte, Theakston, A., Kandemirci, B. & Brandt, S., aug. 2021, I: Developmental Psychology. 57, 8, s. 1210-1227 18 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    13. Udgivet

      The Acquisition of Grammatical Gender of Determiners in Danish Monolingual and Bilingual Children: An experimental study

      Gregersen, Frans, Cornips, L. & Boeg Thomsen, Ditte, 7 maj 2021, I: Journal of Germanic Linguistics. 33, 2, s. 147-178 32 s.

      Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

    14. Udgivet

      Børns sprogtilegnelse: Sprogudvikling hos danske børn i alderen 0-6 år

      Kjærbæk, L. (red.) & Boeg Thomsen, Ditte (red.), 2021, København: Frydenlund Academic. 376 s.

      Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisningfagfællebedømt

    Forrige 1 2 3 4 Næste

    ID: 45582727